The perfect cheese sandwich

25May10

This weekend I had the perfect cheese sandwich. It was just bread and good Swiss cheese. No butter.

The picture shows why it was perfect! Just a green meadow with yellow dandelion (Löwenzahn) and a great mountainview…

Advertisements


2 Responses to “The perfect cheese sandwich”

  1. 1 Anikó

    Das sieht aus wie in einer Heidi-Verfilmung :-) Und wenn ich noch Berge mögen würde ;-) Aber es gibt da oben wohl auch schönere/spektakulärere Pflänzchen als Löwenzahn *g*

    • Enzian, ich meine, wir haben auch Enzian gesehen. Ich kann halt gerade mal so Löwenzahn von Gänseblümchen unterscheiden und von paar Nutzpflanzen (die ich in freier Natur nicht erkennen würde) Namen auf schlau herunterbeten.
      Und wie kann man bei diesem Anblick die Berge nicht mögen?! Naja, Bergsteigen fand ich als Kind immer furchtbar, aber eigentlich… eigentlich… fehlen sie mir jetzt schon ein bißchen, die Berge….. *seufz*


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: